+3 oy
246 gösterim
Gerçek Hikayeler kategorisinde (162,980 puan) tarafından
Belinay,canım sen hikaye paylaşırken altta hikayem yorumlanırsa bana bu e-postadan bildir sözünün yanından kuş işaresini çıkar ki,sana bildirim gelmesin. Gelmicek bile. Ben öyle yapıyorum.

Yorumunuz

Fotoğraf yükle:

Önizleme:

Görüntülenecek adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
İstenmeyen Reklam Koruması:
Üç artı Dört = kaç eder? Rakamla yazınız
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

3 Yorumlar

+2 oy
(118,610 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi yorum
Aynen ben de öyle yapıyorum 
+3 oy
(1,216,050 puan) tarafından
Zaten hep öyle yapıyorum. Ama özel mesaj ve en iyi yorum seçilince geliyor işte. Değiştim ama.
(162,980 puan) tarafından
İyi olmuş canım. Tebriklerrr
+2 oy
(543,810 puan) tarafından
E posda dan bildirim gelmesini engelleye bildiyseniz banada söyleyin lütfen banada lazım olucak 
(1,216,050 puan) tarafından
Ben de bilmiyorum maalesef:(

7,576 Hikayeler

27,965 Yorum

23,777 Alt Yorum

20,090 kullanıcı

22 Online Users
0 Member 22 Guest
Today Visits : 1258
Yesterday Visits : 6218
Total Visits : 30488235
...