+1 oy
141 gösterim
Dostluk Hikayeleri kategorisinde (160 puan) tarafından

Su’, ‘ateş’ ve ‘ahlâk’ dostluk kurmuşlar. Bir gün ormanda dolaşmaya çıkmışlar.

Fakat bir müddet sonra içlerine bir korkudur düşmüş.

Orman çok büyük ve çok karmaşıkmış.

Her türlü ihtimâle karşı birbirlerini kaybederlerse, nasıl bulacaklarını düşünmeye başlamışlar

Ateş ve ahlâk suya sormuşlar:

Kaybolursan seni nasıl bulacağız? Su cevaplamış:

Nerede bir şırıltı duyarsanız ben oradayım, demiş.

Sıra ateşe gelmiş.

Su:

Seni yitirirsek ne yapalım? diye sormuş.

Ateş :

Duman gördüğünüz yerde ben varım, cevabını vermiş.

Sıra ahlâka gelince cevabı şu olmuş:


Beni asla kaybetmeyin; eğer kaybederseniz, bir daha asla bulamazsınız!


Yorumunuz

Fotoğraf yükle:

Önizleme:

Görüntülenecek adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
İstenmeyen Reklam Koruması:
Üç artı Dört = kaç eder? Rakamla yazınız
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

7,575 Hikayeler

27,965 Yorum

23,777 Alt Yorum

20,090 kullanıcı

16 Online Users
0 Member 16 Guest
Today Visits : 1647
Yesterday Visits : 5236
Total Visits : 30546141
...