+5 oy
170 gösterim
Gerçek Hikayeler kategorisinde (410 puan) tarafından
Bugün hxh izliodum bir zehir yüzünden ölmüşüm....:(

Yorumunuz

Fotoğraf yükle:

Önizleme:

Görüntülenecek adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
İstenmeyen Reklam Koruması:
Üç artı Dört = kaç eder? Rakamla yazınız
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

1 yorum

+5 oy
(950 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi yorum
Üzülme, ben de Gon tarafından ölüyorum. Bak, ama halen buradayız. Bu da demek oluyor ki biz ölmemişiz. Hem biz onları anime için yaptık yoksa çok güçlüyüz;)

7,575 Hikayeler

27,965 Yorum

23,777 Alt Yorum

20,090 kullanıcı

19 Online Users
0 Member 19 Guest
Today Visits : 1813
Yesterday Visits : 5236
Total Visits : 30546307
...