+3 oy
145 gösterim
Ayrılık hikayeleri kategorisinde (5,110 puan) tarafından

Selam arkadaşlar bende gitmeye karar verdim.Burada pek arkadaşim yok evet ama deger verdiklerim çok.

ilk olarak buraya geldigimde ilk tanişdigim kişi

_Nurlana burada benim en yakin ve en güvendigim kişi çok iyi kalpli  iyi arkadaşsin Nurlana belkide en güvendigim kişi sensin bu dünyada sanada bir tavsiyem var kanka asla vazgeçme...

ondan sonra Selbi  Kraliçe onunla tanişdim oda baya iyi arkadaşlik etdi bana 

sonra Xbdbdbd11 ile tanişdim Leman onunla tanişdik çok iyi biri onunla baya samimiydik yani kolayca canim falan diye konuşuyorus sanada bir tavsiyem olacak iyi lafli diyorsun bana ben kötü biri degilim ama iyi lafli çok insan var o laflara kanma sen kötü haldedin bende senin mutlu olman için yapdim herkes yapmaya bilir...

sonra Selim çok iyi dost oldu bana teşekküller Selim sana abi tavsiyesi sinirle hareket etme kanka sana teşekküller arkadaşlik yapdigin için

sonra Güneşim sensin yani Ejegözel sen benim ülkemdensin çok iyi arkadaşlik yaptin halada devam ediyorsun çokda iyi birisin bence ve o yapdigin şakalari bir daha yapma kanka


Hepiniz benim kankamsiniz...

Eger sizi üzecek bir şey yapdiysam özür dilerim küst gitmek istemiyorum.hepinize teşekküller az süre olsana bu sürede beni çok mutlu etdiniz.

belki yorumlariniza cevap veremem.

Hoşçakalin.


Xbdbdbd11

Xbdbdbd11 

Xbdbdbd11 

Yorumunuz

Fotoğraf yükle:

Önizleme:

Görüntülenecek adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
İstenmeyen Reklam Koruması:
Üç artı iki = kaç eder? Rakamla yazınız
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

3 Yorumlar

+4 oy
(115,320 puan) tarafından
bak senin yakin arkadaş degilim ama gitme neden gidiyorsun?
(5,110 puan) tarafından
sebebi çok neyse özele yazarim
+3 oy
(236,760 puan) tarafından
Neden gidiyorsun ki? 
(5,110 puan) tarafından
yazdim yoruma başka sebebide var ama en önemli o
+3 oy
(5,110 puan) tarafından
nedenini söyleyim kiskançlikdan hesap sormanizdan küstmenizden hiç arkadaş gibi davranmiyorsunuz güvenmiyorsunuz neyse işte öyle
(5,110 puan) tarafından
anlamadim kanka

7,189 Hikayeler

26,798 Yorum

21,281 Alt Yorum

17,158 kullanıcı

41 Online Users
0 Member 41 Guest
Today Visits : 4831
Yesterday Visits : 11283
Total Visits : 19724893
...