+6 oy
118 gösterim
Dostluk Hikayeleri kategorisinde (76,280 puan) tarafından
Şu knk seni en iyi anlayan benim cunku biz 6 arkadasiz ve 3 tanesi diger 3 muzu katmiyolar 1 senedir falan gizlice konuşuyolar biz de boyle oturup konusuyoruz ve bizede siz ne konusuyonuz oyle diyolar ve biz onlara sorsak da tripliler yaa sinir işte..sana deger vermeyeni umurasama ben artik boyle yapiyorum knk

Yorumunuz

Fotoğraf yükle:

Önizleme:

Görüntülenecek adınız (isteğe bağlı):
Gizlilik: E-posta adresiniz yalnızca bu bildirimlerin gönderilmesi için kullanılacak.
İstenmeyen Reklam Koruması:
Üç artı iki = kaç eder? Rakamla yazınız
Gelecekte bu doğrulamadan kurtulmak için, lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

2 Yorumlar

+6 oy
(32,020 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi yorum
Çook üzüldüm knk.Ama onlar için sizin üzülmenize değimezki haketmiyolardır arkadaşlığınızı.

Boş verin gitsinya üzülmenize değermi.
+5 oy
(466,350 puan) tarafından

Evet ya çok sinir dimi

Ben zaten artık onlarla arama biraz mesafe koycam onlar istediği gibi davranıp yalanlar söylicek bende Onları çekicem yok Öyle dünya 
(32,020 puan) tarafından
Ya ben akadaşlarınla arana girmek istemiyorum ama.Bana böyle bişey yapsalar mesafeyi çokdan koymuşdum çünkü bunlardan knk olmazdı bana.
(466,350 puan) tarafından
Bu yıl bu kadar oldu geçen yıl bu kadar değillerdi
(32,020 puan) tarafından
Hmmm bu yıl çok kışı değişmiş ya yada bana göremi öyle bilememdim.Bizim okuldakilerde çok değişmişler. Bazı kılzar falan kendilerince havalıymış gibi davranıyolar.
(466,350 puan) tarafından
Evet ya bizde de öyle
Sanırım her yıl biraz daha değişiyoruz
(32,020 puan) tarafından
Evet öyle galiba büyüyoruz her yıl.

7,189 Hikayeler

26,797 Yorum

21,281 Alt Yorum

17,157 kullanıcı

37 Online Users
0 Member 37 Guest
Today Visits : 2622
Yesterday Visits : 11619
Total Visits : 19711406
...